gilda-liljeblad

Gilda Liljeblad

En utbildning i världsklass kräver sensationell hudvård! Gilda Skolans behandlingar görs med produkter från serien Gilda Liljeblad, skapad av vårt systerbolag. Tillsammans skapar vi en sund, vacker hud som lyfter både självförtroende och välbefinnande. LÄS MER.

c/o Gerd

c/o Gerd erbjuder naturliga och ekologiska produkter för hela kroppen. All tillverkning sker i svenska Lappland, Jokkmokk. Produkterna används i våra spabehandlingar.

coGERD logo

Everyday Minerals

Företaget erbjuder makeup av endast de finaste naturliga ingredienserna. Målet är att makeup ska vara lätt att applicera, sitta länge och framför allt att det ska vara roligt!

Scratch Nails

Scratch Nails är ett ledande svenskt varumärke och företag med över 25 år på den svenska nagelmarknaden. Syftet med produktlinjen är att tillfredsställa både nagelterapeuter och slutanvändare med högt ställda krav på kvalitet och resultat.

Vi arbetar med varumärken av högsta klass i alla led.