Ansökan

Sista ansökningsdatum för HT2024 är den 19 augusti.
Vi har ett stort tryck på våra utbildningar, särskilt då vi nu erbjuder ett kostnadsfritt alternativ i alla tre städer.
Passa på att skicka din ansökan redan nu!

Ansök till Gilda Skolan

Varje termin antas som mest 18 studenter till hud- och spaterapeut utbildningen i varje stad. En ansökan är inte bindande utan ses endast som en intresseanmälan tills du har tackat ja till utbildningen.

Gör så här:
Skicka in din intresseanmälan genom att fylla i formuläret nedan. Välj skola och utbildningsperiod. Inom sex veckor får du besked om du blivit antagen.

Personuppgifter

Bifoga följande med din ansökningshandling:

• CV

• Foto

Utbildningsperiod och stad

Jag vill starta min utbildning
Har du någon tidigare erfarenhet från kosmetik / SPA / hudvård?
Har du läst engelska B?
Har du läst svenska 2 (B)?
Vad har du för framtidsplaner?
Varifrån fick du information om Gilda Skolan?

Hälsodeklaration

Nu behöver vi endast några uppgifter från dig som rör vår Hälsodeklaration. Sen är vi i mål!

Kontraindikationer är olika typer av besvär som gör att hudterapeuten inte får genomföra en behandling på kunden. Som student på skolan är du själv ”kund” hos dina klasskamrater. För att inte riskera att ett tillstånd förvärras, smittspridning, obehag mm är det viktigt för din egen och för dina klasskamraters skull att du meddelar om du lider eller har lidit av något av nedanstående, är gravid, äter mediciner mm.

Markera de alternativ som stämmer in på dig
Röker du?

Vad händer efter att du skickat in din ansökan?

Inom 6 veckor får du reda på om du blivit antagen till utbildningen och får då ett antagningsbesked till din mail.

Om du blir antagen till utbildningen betalar du en deposition på 5000 kr för att säkra din plats. Depositionen behöver vi inom 7 dagar efter att du fått ditt antagningsbesked. Resterande kursavgift, 20 000 eller 90 000 kronor (beroende på om du valt att gå två terminer eller tre terminer), ska vara skolan tillhanda senast 8 veckor innan kursstart. Läs mer här.

Samtycke
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Får du ingen bekräftelse på din ansökan kan det innebära att den inte har gått igenom. Vi ber dig i så fall att kontakta den skola det gäller för att säkerställa din plats.