ansiktsbehandling

Personligt besök

Vi rekommenderar dig som vill gå vår utbildning att boka in en personlig visning och rådgivning innan du skickar in din ansökan. Då får du möjlighet att se lokalerna och att prata med skolansvarig, handledare och studenter. Besöket är kostnadsfritt och helt förutsättningslöst. Efter besöket kommer du att känna dig väl införstådd i vad som krävs av dig som student och vad du kan förvänta dig både under, och efter, studietiden.

Boka personligt besök nedan.

STOCKHOLM

GÖTEBORG

MALMÖ

Informationskvällar

Vissa datum bjuder vi in till inspirerande informationskvällar där vi föreläser om utbildningen samt svarar på dina frågor.

Dropin-veckor

Under vissa veckor erbjuder vi dropin på våra skolor där du får chansen att se våra lokaler och att träffa och lära känna våra studenter och utbildare.

Webbinarium

Vissa datum bjuder vi även in till inspirerande Teams-event om vår utbildning till hud- och spaterapeut.